HOTEL LOBBY

Sitter i lobbyn och forsoker kolla ifall ngn skulle vara inloggad pa fb.. nehej det ar visst ingen eftersom alla suckers maste ga och sova tidigt for de har skola imorron heheh!! Borde komma hem till lilla skiten Finland imorron.. okejokej inte ar det saa farligt.. :) Hmm.. kanske jag rymmer pa flygplatsen och blir hit istallet?? Fin plan right?!
Men guuud vad jag alskar detta land och denna stad!! Har typ lovat mej sjalv sedan jag var 11 att jag ska flytta tillbaka och jo det tanker jag gora! LOVELOVELOVE! Har ingen tid kvar pa datorn sa borjar dra mig ivag till hotellrummet.. Byebyee ses snart (maybe) :pp


Kommentarer
Postat av: Emmi

Jennyy du måst komma hem!!:))

2010-04-28 @ 09:17:27
URL: http://emsansblogg.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0