140909



Hans namn dök nyss upp på skärmen. Gud vad jag blev glad och lättad! men det känns fortfarande som om något inte är som det ska.. kanske det aldrig kommer vara det? Tänk om den tiden vi spenderat tillsammans var helt i onödan? Sannolikheten att jag kommer förlora honom är inte precis liten. Haha! Och jag som trodde det här skolåret skulle vara lättare än det föregående ((=
Hmm.. sitter och funderar ifall jag borde åka och hälsa på någon dag.. Men det skulle antagligen göra allting även mer komplicerat.

Tjohej! Fick våra skolfoton idaag! Mitt blev inte så lyckat men det blir dom väll aldrig? Nu väntar jag bara på våra kompisfoton. Har väntat i en vecka på dem och börjar snart tappa nerverna. höhö (;

Vad mer kan begära än en varm kopp Latte, ELLE och några avsnitt av Sex & The City?
Snart och sova.. Gonatt! 

ZzzzZZzzzZzZZ......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0